preskoči na sadržaj

Osnovna škola Ivana Mažuranića Zagreb

Login

NOĆ KNJIGE 2017.

PROJEKT NOĆ KNJIGE 2017.

 

Manifestacija Noć knjige pokrenuta je 2012. godine na inicijativu Zajednice nakladnika i knjižara Hrvatske gospodarske komore i udruge Knjižni blok, kojima su se u organizaciji pridružili Nacionalna i sveučilišna knjižnica u Zagrebu, Knjižnice grada Zagreba, Udruga za zaštitu prava nakladnika - ZANA te portal za knjigu i kulturu Moderna vremena.

Datume značajne za knjigu "Svjetski dan knjige i autorskih prava" (23. travnja) i "Dan hrvatske knjige" (22. travnja) povezali su u jedinstvenu manifestaciju Noć knjige.

Osnovna nakana Noći knjige je da se barem na jedan dan govori o čaroliji stvaranja i radosti čitanja knjiga uz razne radionice  i predstavljanje knjiga domaćih i svjetskih autora, te druženja uz knjigu i čitanje.    

U našoj se školi Noć knjige obilježavao cijeli tjedan, od 24. do 28. travnja, u organizaciji knjižničarke Marije Gajski. Sudjelovali su svi učenici nižih razredi sa svojim učiteljicama, 5.b, 5.c, 8.b i svi 6. razredi s profesorima informatike, engleskog  i hrvatskog jezika.

Učenici nižih razreda naše škole su sa svojim učiteljicama obilježili Noć knjige programom „Starija djeca čitaju mlađoj“.

Učenici trećih razreda čitali su učenicima prvih, a učenici četvrtih razreda čitali su učenicima drugih razreda. Nakon čitanja slijedila je još jedna zabavna aktivnost povezana s tekstom koji se čitao.

Pozvali smo i književnicu Miru Šincek u posjet te joj priredili glazbeno-scenski program u kojem su nastupali učenici 3.a, 3.b i 3.c razreda. Na susretu s književnicom i priredbi bili su i učenici prvih i drugih razreda. Teta Mira nam je pročitala tri još neobjavljene priče. Bilo je vrlo veselo.

Razredna nastava: STARIJA DJECA ČITAJU MLAĐOJ

 

 

3.a čita 1. a

Čitamo dječje šale, odgonetavamo rebuse, rješavamo križaljke.

Trećaši traže odgovore na pitanja prvaša u enciklopedijama.

Učiteljice: Sanja i Tonka

 

3.b čita 1.c

Čitamo bajku „Matovilka“ braće Grimm.

Izrada stripa „Matovilka“.

Učiteljice: Andreja i Nena

 

3.c čita 1.b

Čitamo tekst o očuvanju naše Zemlje.

Izrađujemo slikovne kartice s temom prirode i njima igramo igru memorije.

Učiteljice: Mirna i Nada

 

4.a čita 2.a

Čitamo „Plesnu haljinu žutog maslačka“ Sunčane Škrinjarić.

Izrada ilustracija.

Učiteljice: Dubravka i Azra

 

4.b čita 2.c

Čitanje basni Gustava Krkleca „Telegrafske basne“. Odgonetavanje značenja basni.

Što je ilustracija? Budmo i mi ilustratori.

Učiteljice: Maja i Suzana

 

4.c čita 2.c

Čitamo priče Mire Šincek iz zbirke priča „Zgodbalice“.

Izrada slikovnice. Slikovnicu su učenici poklonili književnici Miri Šincek koja je bila poklonom oduševljena.

Učiteljice: Sandra i Snježana

 

OSTALE RADIONICE:

        

5. b i 5.c   

Sudjelovanje u projektu „Te čarobne riječi!“

Odgonetavanje značenja hrvatskih riječi uz pomoć rječnika i pisanje objašnjenja na učenicima razumljiv način.

Profesorica hrvatskog jezika: Jasenka

 

8.b

Moja najdraža knjiga.

Prezentacija na video zidu.

Profesorica informatike: Vlasta

 

6. razredi

„Koja je tvoja najdraža knjiga? Zašto?“

Medijska radionica.   

Prezentacija na video zidu.

Profesorica informatike: Ana

 

2.a

Izrada ilustriranog rječnika-plakata na temu lektire na negleskom jeziku „The red ridding hood“ („Crvenkapica“)

Profesorica engleskog jezika: Marina

 

4. a razredi

Izr Profesorica engleskog jezika: Marinaada ilustriranog stripa- rječnika-plakata.

 

4.b

Izrada naslovnice najdraže ili izmišeljene knjige kolažem.

Izložba.

Učiteljica: Maja

 

4.b

Izrada književnih bombončića.

Učiteljica: Maja i knjižničarka Marija

 

         4. c

Izrada ilustriranog rječnika-plakata.

Tema: Mediteranska prehrana    

Profesorica engleskog jezika: Marina

 

 

 

preskoči na navigaciju