preskoči na sadržaj

Osnovna škola Ivana Mažuranića Zagreb

Login

SVJETSKI DAN ZAŠTITE VODA, 22. OŽUJKA.
Valentina Ćorić / datum: 23. 3. 2022. 17:51

Učenici 4. a razreda povodom Svjetskog dana zaštite voda proučavali su ekološke teme u grupnom radu. 

Učenici prve grupe su proučavali put kapljice vode do slavine i o tome su izradili plakat.

Učenici druge grupe su se bavili onečišćenjem prirode s naglaskom na vode i otkrili kako se mogu iskoristiti rabljene staklene boce umjesto da se razbiju u prirodi. 

Jeste li znali da razgradnja staklene boce traje 1.2 milona godina i zato ga je važno odvojeno sakupljati i reciklirati. Put jedne takve stakjlene boce učenici su prikazali plakatom. 

Treća je grupa proučavala put zagađene vode kroz kanalizacijski sustav i to su prikazali plakatom. 

Učenici su puno naučili uz zabavu i timski rad!


[OPŠIRNIJE]



ČUDESNA TEKUĆINA VODA – međunarodni eTwinning projekt
Valentina Ćorić / datum: 23. 3. 2022. 17:49

Prvašići su prikazali rezultate naših razgovora o vrijednosti voda.

Slikali smo i lijepile kuglice od natrganih salveta.

 

Naučili smo u kojim sve oblicima nalazimo vodu u prirodi.

 Naučili smo da se trebamo redovito hidrirati.

Naučili smo vrijednost vode, pogotovo pitke i da je svaka kap bitna!

Vode na Zemlji imamo u ograničenim količinama i zato je trebamo čuvati!

 


[OPŠIRNIJE]



Međunarodni eTwinning projekt ČUDESNA TEKUĆINA VODA 2
Valentina Ćorić / datum: 23. 3. 2022. 17:48

Ovaj projekt uključuje različite aktivnosti poput otkrivanja igara, razgovora, rješavanja problema i vizualizacije prblematike povezane s vodom. Učenici razvijaju istraživačke vještine postavljanjem pitanja i traženjem odgovora, korištenjem materijala i pribora, razmjenom informacija, bilježenjem podataka i prezentiranjem rezultata.

Takvi sadržaji primjereni i zanimljivi za učeničke aktivnosti potiču interes i aktivno sudjelovanje učenika u procesu učenja, daju konkretno značenje onome što se uči i omogućuju učeniku da to primijeni u stvarnim životnim situacijama.

Učenik uči na različite načine: individualno, suradnički, samostalno, uz pomoć učitelja, kroz praktičan rad i raspravu o novim znanjima u interakciji s drugim učenicima i učiteljem.


[OPŠIRNIJE]



RSS


preskoči na navigaciju