Učenici 4. a razreda povodom Svjetskog dana zaštite voda proučavali su ekološke teme u grupnom radu.
Učenici prve grupe su proučavali put kapljice vode do slavine i o tome su izradili plakat.
Učenici druge grupe su se bavili onečišćenjem prirode s naglaskom na vode i otkrili kako se mogu iskoristiti rabljene staklene boce umjesto da se razbiju u prirodi.
Jeste li znali da razgradnja staklene boce traje 1.2 milona godina i zato ga je važno odvojeno sakupljati i reciklirati. Put jedne takve stakjlene boce učenici su prikazali plakatom.
Treća je grupa proučavala put zagađene vode kroz kanalizacijski sustav i to su prikazali plakatom.
Učenici su puno naučili uz zabavu i timski rad!
Prvašići su prikazali rezultate naših razgovora o vrijednosti voda.
Slikali smo i lijepile kuglice od natrganih salveta.
Naučili smo u kojim sve oblicima nalazimo vodu u prirodi.
Naučili smo da se trebamo redovito hidrirati.
Naučili smo vrijednost vode, pogotovo pitke i da je svaka kap bitna!
Vode na Zemlji imamo u ograničenim količinama i zato je trebamo čuvati!
Ovaj projekt uključuje različite aktivnosti poput otkrivanja igara, razgovora, rješavanja problema i vizualizacije prblematike povezane s vodom. Učenici razvijaju istraživačke vještine postavljanjem pitanja i traženjem odgovora, korištenjem materijala i pribora, razmjenom informacija, bilježenjem podataka i prezentiranjem rezultata.
Takvi sadržaji primjereni i zanimljivi za učeničke aktivnosti potiču interes i aktivno sudjelovanje učenika u procesu učenja, daju konkretno značenje onome što se uči i omogućuju učeniku da to primijeni u stvarnim životnim situacijama.
Učenik uči na različite načine: individualno, suradnički, samostalno, uz pomoć učitelja, kroz praktičan rad i raspravu o novim znanjima u interakciji s drugim učenicima i učiteljem.