Projekti u školskoj godini 2021./2022.
Svi projekti koji su navedeni u nastavku imaju za cilj razvoj kritičkog mišljenja i stava te stvaranje čitateljskog ukusa kod učenika. Uz istraživanje i kreativne aktivnosti potičemo učenike na čitanje s razumijevanjem. Na taj način učenici razvijaju svoje sposobnosti učenja, timskog rada i socijalnih vještina koje ostaju učenicima u navici za cijeli život.
eTwinning Projekt školskih knjižničara: Godina čitanja 202. zapravo su objedinjene sve aktivnosti tijekom Godine čitanja, uključujući i raznovrsne projekte koje potiču čitanje i kritičko mišljenje. Većina dolje navedenih projekata su projekti poticanja čitanja.
(15. listopada – 15. studeni 2021.)
Tema ostvarena u našoj školi je „Mitska bića u hrvatskoj književnosti“. Taj je edukativni program proveden u razrednoj i predmetnoj nastavi u suradnji sa školskom knjižničarkom.
Učenici su upoznali mitska bića iz slavenskih mitova i legendi, čitali djela hrvatske književnosti u kojima se nalaze mitska bića te ih prepoznavali u djelima Ivane Brlić Mažuranić.
Učenici su se kreativno izražavali literarno, dramski i likovno.
Učenici prvih i drugih razreda su pak čitali „Prašnjavka“ Želimira Hercigonje i „Mala kućna čudovišta! Stanislava Marjanovića i tako upoznali i bića modernih mitova.
Svrha projekta je istražiti okruženje u kojem živimo na način da učimo legende i mitove našeg kraja, Upoznati se s kulturom svog kraja, kao i kulturom drugih regija iz kojih dolaze partnerske škole. Rezultate istraživanja predstavljamo na koji god način po (video, plakat, webinar, govor).
Učenici će moći: definirati korake istraživačkog rada, opisati i naučiti što se podrazumijeva pod pojmovima legende i mitovi, dijeliti informacije o legendama i mitovima svoje regije, komunicirati i surađivati s drugim sudionicima i njihovim okruženjem, razvijati vještine kritičkog razmišljanja i rješavanja problema, razvijati istraživačke vještine.
Učenici će razvijati: osjećaj odgovornosti, kreativno razmišljanje, kritičko mišljenje, istraživački rad, kulturnu svijest, građanski odgoj, informacijsku pismenost, komunikacijske vještine i kreativni rad.
Učenici će istražiti informacije za svoj rad, osmisliti kako predstaviti rad i napraviti prezentaciju. Broj legendi i mitova po školi nije ograničen. Što više to bolje.