« Prosinac 2024 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 1 |
2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 |
9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 |
16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 |
23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 |
30 | 31 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 |
Na dan 14. ožujka 2024. održana je radionica koju je vodila gospođa Sanja
Kobešćak iz Hrvatske udruge za školovanje pasa vodiča i mobilitet. Došla nam je
i Nina, rehabilitacijski pas posebno educiran za rad s djecom u ovakvim
radionicama.
Radionica je provedena u posebnom razrednom odjelu razredne nastave u
sklopu programa R.E.A.D.® u suradnji sa školskom knjižničarkom.
Program R.E.A.D. ® (Reading Education Assistance Dogs) je licencirani program
osmišljen u SAD-u 1999. godine kako bi se djeci pomoglo da poboljšaju
sposobnost čitanja i komunikacijske vještine uz pomoć posebne metode: dijete
čita psu.
Aktivnosti s terapijskim psom usmjerene su na poticanje spontanog podizanja
motivacije za često teške i dosadne vježbe što ove aktivnosti čini posebno
vrijednima i jedinstvenima. Terapijski psi nadahnjuju, opuštaju, motiviraju,
pouzdani su, pozivaju na milovanje i dodirivanje. U njihovom društvu je čitanje
uzbudljivo i jedinstveno.
Kod djece koja čitaju psu često se opaža napredak na mnogim područjima.
Počinju bolje čitati, zaboravljaju na smetnje pri čitanju, lakše razumiju pročitani
tekst i o njemu razgovaraju. Kada se opuste, postaju samopouzdaniji, a poslije
imaju manje teškoća u čitanju pred vršnjacima. Tako postaju i društveno
snalažljiviji te se lakše uključuju u druge aktivnosti.
U ovoj smo radionici uz različite igre i zadatke, čitanje i slušanje priče uvježbavali
koncentraciju, uvažavanje drugih i međusobnu komunikaciju.
Učenici su se jako lijepo zabavili i jedva čekaju novu radionicu!
Školska knjižničarka
Beige and Cream Minimalist Vision Board Photo Collage, autor: Valentina Ćorić