Dani hrvatskoga jezika su obilježeni od 1. 2. do 17. 3. 2021. kroz brojne aktivnosti u nastavi i izvan nje, a sve kako bismo osvijestili kod učenika, ali i svih ostalih u školi, važnost poznavanja i očuvanja hrvatskog jezika.
Aktivnosti su provodile profesorice Hrvatskog jezika Marija Barberić, Katarina Bolanča, Suzana Ivanković i Antonija Jelavić Bednjanec.
Detalje pročitajte pod OPŠIRNIJE.
Učenici 5. c razreda izradili su ankete o svom jeziku te anketirali svoje prijatelje u razredu (neka pitanja bila su: najsmješnija hrvatska riječ, riječ koju smatraš nepotrebnom, najdraža hrvatska riječ itd.), a učenici 5. a napravili su anketu o jeziku za sve zainteresirane u školi, od učenika do profesora i ravnatelja.
Sandučić s ispunjenim anketama nalazio se u auli škole te su svi anketirani ubacili svoje odgovore nakon čega su sastavljači analizirali odgovore i izradili grafikone s obrađenim podatcima.
Učenice 5. razreda napisale su pjesmu o hrvatskom jeziku te uz nju osmislile plesnu koreografiju dok su učenici 7. a razreda istražili mrežne stranice Instituta za hrvatski jezik i jezikoslovlje te napravili referate i plakate o hrvatskom jeziku, a nakon njihova izlaganja ostali učenici izvlačili su pitanja o gradivu iz omotnica.
Nadalje, bilježili su najčešće pogreške u govoru i pismu, a uz njih su zapisali njihove ispravne inačice te su papire s podnaslovima "OVAKO DA" i "OVAKO NE" lijepili po vratima svih učionica u školi kako bi privukli pažnju prolaznika koji bi zastali i pročitali plakat na svojim vratima te se možda zainteresirali za istraživanje vrata ostalih učionica.
Učenici šestog razreda izradili su velika glagoljička slova od stiropora i kartona koja su poslužila kao ukras i primjer glagoljice u učionici.
U razgovoru s učenicima nakon provedenih aktivnosti zaključili smo kako je važno čuvati svoj jezik jer je važan dio identiteta našeg naroda i čuvar lijepe naše baštine.