Ciljna skupina
Učenici 1. - 4. razreda, vanjski suradnici
Partneri
Hrvatska mreža školskih knjižničara (HMŠK), Udruga Sklonište dobrote, Čakovec, Udruga Spas, Varaždin, Azil Prijatelji, Čakovec, školski knjižničari i učitelji uključeni u projekt, predstavnici medija.
Namjena projekta
Briga o napuštenim životinjama. Osobni i socijalni razvoj učenika aktivnim uključivanjem u poboljšanje kvalitete života civilnoga društva kroz brigu za napuštene životinje i pomoć udrugama koje brinu o tim životinjama.
Ciljevi projekta
Aktivnosti i očekivani rezultati (ishodi):
Aktivnosti:
Ishodi:
Ostali očekivani ishodi
Način provedbe:
Troškovnik aktivnosti:
Nastavne materijale osiguravaju udruge za napuštene životinje i škola, sredstva za promociju projekta osiguravaju HMŠK i zainteresirani sponzori. Ostala sredstva osigurava također škola.
Društvena potreba za ovim projektom:
Plan u slučaju da projekt propadne (minimalna alternativa):
Provedena jednokratna akcija na nivou škole za pomoć lokalnoj udruzi koja brine o napuštenim životinjama.
Vrjednovanje i korištenje rezultata vrjednovanja:
Anketa o stupnju zadovoljstva učenika radom na projektu i rezultatima.
Popraćenost na webu škole i ostalim medijima.
Izvješća udruga koje brinu o napuštenim životinjama.
Izvješća škola o rezultatima provedbe projekta.
Tim za provedbu:
Nada Ban, učiteljica 1.b
Marija Gajski, školska knjižničarka
Budući da je 4. listopada, Međunarodni dan zaštite životinja bio u nedjelju. Obilježavali smo ga cijeli tjedan od ponedjeljka 5. listopada. Detalje pročitajte, a fotografije pogledajte u OPŠIRNIJE.
5. 10. Što trebamo znati o kućnim ljubimcima i na što trebamo biti spremni?
Razgovarali smo s učenicima što trebamo znati o kućnim ljubimcima, posebice o psima i mačkama ako ih želimo za kućne ljubimce. Odgovori su nam dali do znanja da su naši prvašići dobro informirani i da dobro razumiju što sve kućnim ljubimcima treba. Znali su da se o kućnim ljubimcima treba brinuti i što to znači briga za kućne ljubimce: redoviti obroci, higijena, šetnja, veterinarska skrb, igre i ljubav. Brinuti se za kućnog ljubimca je odricanje, ali ljubav koju nam pružaju je nemjerljiva.
U ovom trenutku učenicima nije pala na pamet ideja da bi netko zanemario, napustio ili ozlijedio psa ili mačku. Odlučili smo ih još malo ostaviti u tom uvjerenju.
6. 10. Čitali smo priču „Oprostite, jeste li Vi vještica?“
Glavni lik Herbert je mala crna maca bez doma. Za hladnog vremena maca je odlazila u gradsku knjižnicu i tamo po cijele dane čitala knjige. Naišla je tako na Enciklopediju vještica i otkrila da one naročito vole crne mace. Prema opisu kako izgledaju vještice uputila se maca u potragu za vješticom kako bi je usvojila. Nakon neugodnih avantura u kojima se ni jednoj ženi nije dopalo da je naziva vješticom, maca se pokunjeno vratila u knjižnicu i naišla na puno malih vještica koje su je oduševljeno udomile.
Danas smo saznali da postoje mace lutalice koje nemaju svoj dom i da je i njima potrebna hrana, toplina i ljubav kao i svakoj drugoj maci.
Učiteljica je napravila macu od kolaža, a učenici su je zatim slikali.
7. 10. Izrada malih maca od kolaža
Učiteljica je napravila veliku macu od kolaža, a onda su za njom i učenici napravili male mace od kolaža.
Svaki je učenik predstavio svoju macu: kako se zove, što voli raditi, koje je boje i tko su joj vlasnici.
8.10. Izrađivali smo psa od kolaža. S obzirom da je to 1. razred, iz matematike smo učili geometrijske likove. Zadatak je bio napraviti psa od geometrijskih likova.
9. 10. Vizualni identitet: Slogan i logo.
Izrada slogana od kolaž papira. MAČKA I PAS TRAŽE SPAS!
Učenici su se jako namučili izrezujući slova.