« Prosinac 2024 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 1 |
2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 |
9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 |
16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 |
23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 |
30 | 31 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 |
Ove godine pokrenut je školski projekt „Voda – izvor i nositeljica života“. Tijekom godine u integriranoj nastavi učenici će se baviti temom vode pomoću integriranih nastavnih tema i u okviru različitih nastavnih predmeta. Tematski pristup pomaže razvoju duha zajedništva kod učenika i nastavni plan čini primjerenim. Učenici uče na vlastitom iskustvu, razvijaju samopouzdanje i samopoštovanje, te osjećaj vlastite odgovornosti.
Više o projektu i odrađenim radionicama pročitajte pod OPŠIRNIJE.
Svrha projekta je poticanje ljubavi prema prirodi, skladu i očuvanju, razvijanje i poticanje znatiželje učenika, uređivanje okoliša škole i poticanje suradnju učenika.
Ciljevi ovog projekta:
Nadamo se da će avantura ovog projekta učenicima biti zanimljiva.
Vaše voditeljice projekta: Ema Kamgang Keder i Marija Gajski
Sportsko-edukativni dan u našoj školi održao se u ponedjeljak, 7.10.2019. U njemu su sudjelovali i učenici 4.a razreda koji su predstavili projekt „Kruženje vode u prirodi“. S obzirom da su prije ovoga projekta na satovima prirode i društva učili o vodi, važnosti vode i kruženju vode u prirodi, ova tema se odlično nadovezala na obrađene sadržaje. Pomoću 3-D modela koji su učenici izradili, najbolje su pokazali što su naučili. U izradi 3-D modela iskazali su svu svoju kreativnost i u likovnom stvaralaštvu. Rado su koristili sve dostupne materijale- kutije, kolaž-papir, vatu, konac, bočice, plastelin, čačkalice i ostalo što su donijeli od kuće da bi što vjernije prikazali zadano. Učenici su bili podijeljeni u četiri skupine koje su odličnom suradnjom došle do još boljih rezultata koje su onda rado i ponosno prikazali ostalim učenicima. Također su uživali i u obilasku ostalih razreda i radionica u kojima se što sudjelovali aktivno, što gledali i upijali nova iskustva, znanja i sadržaje.
Ivana Horvatić Drešar, učiteljica 4.a
Dana 7.10.2019. na projektni dan, učenici 3.c razreda posvetili su ovaj integrirani dan projektu “VODA-IZVOR I NOSITELJICA ŽIVOTA“.
Učenici su izradili „DIVOVSKU KNJIGU O VODI“, grupnim radom.
Učiteljica Dubravka, učiteljica 3.c
U ponedjeljak, 7.10.2019. u našoj školi imali smo projektni dan. Tema dana bila je Voda pa su u skladu s temom učenici produženog boravka (1.ab i 2.ab) imali razne radionice- dramsku, sportsku i likovnu radionicu. Okušali su se u glumi izvodeći mini predstavu Oblak i kapi kiše. Predstava je započeta igrokazom Ježić i Ježica, slijedile su zagonetke, igrokaz Oblačni razgovor, a zatim pjesmice Padaj, padaj kišice i Voda. Predstavu su završili igrokazom Boje prijateljstva, čija je poruka bila da shvate kako su i oni, baš kao i svaka boja u prirodi itekako jednako važni, potrebni i voljeni.
Nakon predstave slijedile su štafetne igre u dvorištu škole. Natjecali su se tko će brže prenijeti bocu vode na kuhačama. Projektni dan završen je jednom malom likovnom radionicom. Učenici prvih razreda crtali su dugu te druge motive na temu higijene, dok su učenici drugih razreda imali zadatak vatom ispuniti veliki oblak i iz postojećih likovnih radova izrezati kapi kiše.
Kroz sve ove aktivnosti učenici su se zabavili i dokazali da su pravi umjetnici u raznim područjima, kao i ono najvažnije- uočili su važnost vode za sva živa bića. Spoznali su da je voda jedan od temeljnih životnih uvjeta i da bez nje nema života.
Učiteljice produženog boravka: Antonija Kraljević i Kristina Repek