ČITAM SVOJU KNJIGU Projekt poticanja čitanja za učenike drugih razreda

Ciljevi projekta:

  • Popularizirati knjigu i knjižnicu.
  • Čitanje knjige pretvoriti u poželjnu aktivnost učenika.
  • Razvijati kritičko mišljenje i način izražavanja komentiranjem
  • pročitanoga.

Namjena projekta:

  • Poticanje učenika na čitanje i čuvanje knjiga.
  • Razvijati i poticati znatiželju učenika.
  • Širiti obzore i zavoljeti čitanje.
  • Razvijanje dječjeg interesa za knjigu i poticanje na razvoj
  • čitalačkih navika.
  • Djelotvorno korištenje slobodnog vremena.
  • Posjet kulturnim ustanovama i priredbama.
  • Sudjelovanje u prigodnim natjecanjima.

Način realizacije projekta:

  • Svaki dan učenici 15 minuta čitaju knjigu po vlastitome izboru.
  • Knjigu uglavnom odabiru u školskoj knjižnici, ali mogu donijeti i svoju omiljenu knjigu koju će čitati.
  • Knjigu ne nose kući, već je ostavljaju u učionici.
  • Nakon svakog ciklusa čitanja, koji traje oko dva mjeseca, u školskoj se knjižnici organizira okrugli stol gdje učenici raspravljaju o pročitanim knjigama i preporučuju jedni drugima svoje omiljene naslove.
  • Izbor knjiga za projekt isključuje lektirne naslove.

Marija Gajski, školska knjižničarka

Prvi okrugli stol

Svakih dva mjeseca predviđen je Okrugli stol  učenika drugih razreda u vezi pročitanih knjiga. Prijašnjih je godina bila zamisao da se iz svakog razreda nekoliko učenika.

Prvi Okrugli stol je bio u studenom, nakon završetka Mjeseca hrvatske knjige (15. listopada – 15. studenog).

S obzirom na epidemiološke mjere ove smo godine razgovore o knjigama proveli u svakom razredu zasebno, a učenici su pisali dojmove o pročitanim knjigama.

 

Drugi okrugli stol

Dočekali smo i drugi Okrugli stol na kojem smo raspravljali o knjigama koje smo čitali
tijekom školskih praznika. Djeca su doista uživala u slikovnicama i knjigama.
To je jako lijepo i korisno jer oni koji dobro čitaju i razumiju pročitano, brže i lakše će
samostalno učiti.

MAŠA I ŽIVOTINJE
U knjizi mi se najviše svidjelo kad su Maša i njezina obitelj išli u zoološki vrt.
Preporučila bih knjigu drugima jer mi je bila zabavna.

ARIANA
Čitala sam priču o Djedu Božićnjaku.
Svidjela mi se jer ima u sebi Božićni duh. Svima bih je preporučila jer je lijepa i iz nje
učimo.

Treći okrugli stol

Pred proljetne praznike učenici su se pohvalili svojim čitateljskim umijećem i brojem pročitanih knjiga.

Važno je ipak naglasiti da nije broj pročitanih knjiga najznačajniji, iako je i on dobar pokazatelj čitalačkog umijeća, nego da samo toliko svladali čitanje da uživamo u svakoj pročitanoj knjizi.

TENA

Ove godine sam pročitala knjige “Dolina divovskih kostura”, “Lov na škrinju s blagom”, “Pustolovina na divljem zapadu”, “Tajna dvorca strave”, “Zagonetka mucavog papagaja”, “Ja nisam super miš”, pet knjiga o Kapetanu Gaćeši, “Kleopatra i zagonetna mumija” i “Detektiv Miki”.

Ove knjige su bile zanimljive, a neke i zabavne..

Najviše volim čitati detektivske romane.

Preporučila bih prijateljima “Detektiv Miki” zato što se lako čita, a zanimljiva je!

Audio knjiga

Učenici 2. d razreda pod vodstvom učiteljice Veronike Rožman Čorak obilježili su Dan planete zemlje i Noć knjige izradom audio knjige.

Učenici su uz svoje ilustracije pročitali kako možemo spasiti našu Zemlju.

 

 

Ostale novosti

Skip to content