ČITAM SVOJU KNJIGU Projekt poticanja čitanja za učenike drugih razreda

Ciljevi projekta:

  • Popularizirati knjigu i knjižnicu.
  • Čitanje knjige pretvoriti u poželjnu aktivnost učenika.
  • Razvijati kritičko mišljenje i način izražavanja komentiranjem
  • pročitanoga.

Namjena projekta:

  • Poticanje učenika na čitanje i čuvanje knjiga.
  • Razvijati i poticati znatiželju učenika.
  • Širiti obzore i zavoljeti čitanje.
  • Razvijanje dječjeg interesa za knjigu i poticanje na razvoj
  • čitalačkih navika.
  • Djelotvorno korištenje slobodnog vremena.
  • Posjet kulturnim ustanovama i priredbama.
  • Sudjelovanje u prigodnim natjecanjima.

Način realizacije projekta:

  • Svaki dan učenici 15 minuta čitaju knjigu po vlastitome izboru.
  • Knjigu uglavnom odabiru u školskoj knjižnici, ali mogu donijeti i svoju omiljenu knjigu koju će čitati.
  • Knjigu ne nose kući, već je ostavljaju u učionici.
  • Nakon svakog ciklusa čitanja, koji traje oko dva mjeseca, u školskoj se knjižnici organizira okrugli stol gdje učenici raspravljaju o pročitanim knjigama i preporučuju jedni drugima svoje omiljene naslove.
  • Izbor knjiga za projekt isključuje lektirne naslove.

Marija Gajski, školska knjižničarka

Prvi okrugli stol

Svakih dva mjeseca predviđen je Okrugli stol  učenika drugih razreda u vezi pročitanih knjiga. Prijašnjih je godina bila zamisao da se iz svakog razreda nekoliko učenika.

Prvi Okrugli stol je bio u studenom, nakon završetka Mjeseca hrvatske knjige (15. listopada – 15. studenog).

S obzirom na epidemiološke mjere ove smo godine razgovore o knjigama proveli u svakom razredu zasebno, a učenici su pisali dojmove o pročitanim knjigama.

 

Drugi okrugli stol

Dočekali smo i drugi Okrugli stol na kojem smo raspravljali o knjigama koje smo čitali
tijekom školskih praznika. Djeca su doista uživala u slikovnicama i knjigama.
To je jako lijepo i korisno jer oni koji dobro čitaju i razumiju pročitano, brže i lakše će
samostalno učiti.

MAŠA I ŽIVOTINJE
U knjizi mi se najviše svidjelo kad su Maša i njezina obitelj išli u zoološki vrt.
Preporučila bih knjigu drugima jer mi je bila zabavna.

ARIANA
Čitala sam priču o Djedu Božićnjaku.
Svidjela mi se jer ima u sebi Božićni duh. Svima bih je preporučila jer je lijepa i iz nje
učimo.

Treći okrugli stol

Pred proljetne praznike učenici su se pohvalili svojim čitateljskim umijećem i brojem pročitanih knjiga.

Važno je ipak naglasiti da nije broj pročitanih knjiga najznačajniji, iako je i on dobar pokazatelj čitalačkog umijeća, nego da samo toliko svladali čitanje da uživamo u svakoj pročitanoj knjizi.

TENA

Ove godine sam pročitala knjige “Dolina divovskih kostura”, “Lov na škrinju s blagom”, “Pustolovina na divljem zapadu”, “Tajna dvorca strave”, “Zagonetka mucavog papagaja”, “Ja nisam super miš”, pet knjiga o Kapetanu Gaćeši, “Kleopatra i zagonetna mumija” i “Detektiv Miki”.

Ove knjige su bile zanimljive, a neke i zabavne..

Najviše volim čitati detektivske romane.

Preporučila bih prijateljima “Detektiv Miki” zato što se lako čita, a zanimljiva je!

Audio knjiga

Učenici 2. d razreda pod vodstvom učiteljice Veronike Rožman Čorak obilježili su Dan planete zemlje i Noć knjige izradom audio knjige.

Učenici su uz svoje ilustracije pročitali kako možemo spasiti našu Zemlju.

 

 

Ostale novosti

Obavijest

Obavijest

Draga djeco, roditelji, kolege razrednici, upućujemo vam par savjeta kako se nositi s viješću o traumatskom događaju...

Pročitajte više
Skip to content