U sklopu izvannastavne aktivnosti „Igrom do obrazovanja“, učenici su, pod vodstvom učiteljice informatike Valentine Ćorić, osmislili i razvili društvenu igru pod nazivom „Igra slobode“.
Igra je tematski posvećena vojno-redarstvenim operacijama „Bljesak“ i „Oluja“, a cilj projekta bio je istražiti koliko učenici poznaju ove ključne događaje iz Domovinskog rata te ih potaknuti na učenje kroz interaktivne i zabavne sadržaje.
Prije igranja, učenicima osmih razreda podijeljen je upitnik o događajima, mjestima, osobama i činjenicama povezanima s operacijama „Bljesak“ i „Oluja“ kako bi se ispitalo njihovo predznanje. Nakon toga uslijedilo je igranje društvene igre. Posebno je važno istaknuti da su sam ploču igre, koja je 3D printana olovkom, izradili učenici četvrtog razreda, polaznici izvannastavne aktivnosti Igrom do obrazovanja. Umjesto klasičnih pijuna korištene su 3D printane figure pume, pauka, groma i vuka, dok se kretanje po ploči temeljilo na točnim odgovorima učenika. Cilj igre bio je stići na vrh Kninske tvrđave i podići hrvatsku zastavu – simbol pobjede i slobode.Kroz igru su učenici prepoznavali ključna mjesta na zemljovidima, imenovali važne osobe i događaje, objašnjavali značenje fotografija te slušali tekstove koji su im pomagali u razumijevanju teme. Ponovnim ispunjavanjem istog upitnika nakon igre potvrđen je značajan napredak u znanju i razumijevanju vojno-redarstvenih operacija, čime je dokazana učinkovitost ovakvog pristupa učenju.Projekt „Igra slobode“ pokazuje kako se informatičke i pedagoške vještine mogu uspješno povezati u suvremenom obrazovanju te kako igra može biti snažan alat za učenje, suradnju i promicanje vrijednosti slobode.
Na znanstveno-stručnom skupu „Desetljeća slobode“, održanom 14. travnja 2025. godine u Galeriji Kulturno-povijesnog centra Sisačko-moslavačke županije u Sisku, učiteljica informatike Valentina Ćorić samostalno je predstavila ovaj projekt kao primjer inovativnog pristupa poučavanju i istraživanju Domovinskog rata.



