preskoči na sadržaj

Osnovna škola Ivana Mažuranića Zagreb

Login
HIMNA ŠKOLE

IVAN MAŽURANIĆ

Tražilica
Prevoditelj
    
Kalendar
« Prosinac 2020 »
Po Ut Sr Če Pe Su Ne
30 1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31 1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
Prikazani događaji

OGLASNA PLOČA
Učitavanje RSS feeda je završilo s greškom: 404
Korisno

 

Anketa
Da li vam se sviđa web stranica naše škole?




IZDVOJENO

RODITELJI PRIČAJU PRIČE

POSJETITE...

      

HRABRI TELEFON

       

Brojač posjeta
Ispis statistike od 25. 1. 2012.

Ukupno: 500275
Danas: 16

Free counters!

Povijest

                                                               

Čemu nas uči povijest?

Svrha je nastave povijesti kao i obrazovanja u cjelini  pomoći pojedincu da razvije svoje sposobnosti, svoj stvaralački potencijal uključujući i odgovornost za vlastiti život. 

Cilj nastave povijesti je usvajanje određene količine znanja, ali ne samo to. Stjecanje etičkih normi,otvorenost za razumijevanje i poštivanje različitih kultura i načina  života, razvijanje pozitivnog stava prema kulturnim vrijednostima i svijesti o potrebi  očuvanja nacionalno-kulturne baštine kao dijela identiteta hrvatskog naroda, vrijednosti su koje promiče nastava povijesti.

 Povijest ne odgovara samo na pitanja: Što? Gdje?  Kada ?  Povijest odgovara i na pitanje: Zašto?   Da bi učenici na to mogli odgovoriti, potrebno  je razvijati određene vještine: kritičko mišljenje, samostalno zaključivanje i povezivanje  nastavnih sadržaja, rješavanje problema, komunikacijske vještine, stvaranje vrijednosnih  sudova. 

U usvajanju nastavnih sadržaja uz osnovne izvore znanja koriste se povijesna karta, lenta vremena, kronološke tablice i povijesni izvori.  Kroz izborne teme nastoji se učenike potaknuti na istraživački rad, kreativnost, suradnju i međusobno uvažavanje te odgovornost. 

U obradi nastavnih sadržaja nastoji se ostvariti suodnos s drugim predmetima, najviše s geografijom, likovnom i glazbenom kulturom, hrvatskim jezikom i vjeronaukom. Povijest treba objektivno tumačiti i vjerodostojno objašnjavati povijesne događaje, dakle nastava treba govoriti povijesne istine.                                                                                                             

Učiteljice povijesti

    Prvi je zakon povijesti:

   bojati se reći nešto neistinito,

    a drugi, ne bojati se reći nešto istinito.

Ciceron 

      

Pripreme za izlaganje teme

PRIPREMA ZA IZLAGANJE ZADANE TEME

opće upute.pdf

Vrednovanje u nastavi povijesti
Priloženi dokumenti:
Vrednovanje POVIJEST.pdf

preskoči na navigaciju